lördag 23 oktober 2010

Ledig helg!



Äntligen en ledig helg.
Ja dock bara lördag och söndag, men jag ska njuta av de.
Det är kallt och ruggigt nu, lovar att det börjar märkas bland värmeljusen.
Tur att jag ska mot Stockholm kommande vecka.
Då stannar vi i Värsterås på vägen hem IKEA.....
Ja då blir det på fyllning av ljus och kanske en och annan julklapp.
Hmm julklapp säger varje år att nu nu är de sista gången, varför ska vi hålla på och byta pengar med varandra, flickorna är ju stora mm mm.
Men så kommer oktober och då börjar iaf jag att kika runt.
Förra året så var det ingen bra jul, och då sa jag med bestämdhet att de här ska inte upprepas och jag tänker ALDRIG mera köpa julklappar eller fira jul...
Ja är de lätt då, de hör ju liksom till iallafall.
Nog om de för nu ska jag njuta av min ledighet, äta god mat och tända massor av
ljus i lyktor och stakar.
Önskar alla en trevlig helg.

Jo ni som har kikat in här tidigare så la jag in ett par kort och undrade om det var någon som visste vad dom prylarna används till, ingen har svarat eller frågat, men här kommer iaf svaret.

Man stoppade dom i blomvasen för att få hjälp att få till en fin bukett.

2 kommentarer:

Krukmakeri hemjord sa...

Hej och kul med ny bloggvän! Jag lägger in dig i min blogglista!
Ha de gött
annbritt

spunkan sa...

åååå mys lykta då ;)