måndag 25 oktober 2010

kreativ...





...........JAG nej nej, men önskar jag kunde komma igång.




Har hittat ett så fint mönster på höga eller säger man långa (?) sockor.

(lånad bild fr nätet)


Visade min mamma, som verkligen kan de här med att sticka.

Men jag fick nobben?!

Hm, tror de är första gången.




Så vi får väl se om jag kan köpa garn och komma igång själv, för jag vill
verkligen ha ett par.

Så hittade jag ett annat mönster på ett par fina vantar, ja dom kan jag göra själv.


Men måste liksom får lite lust, ork, ja helt enkelt MOTIVATION!
De är liksom ro givande och ha något i händerna.



Men nu kom jag då på en sak haha...


ska jag kunna läsa detta lilla rutmönster jag får jag allt
börja i en helt annan ände....jag ser ju inget.




Får bli en tid till optiken, ja de behöver jag verkligen.
För jag ser ju snart inte tangenterna här på datorn.




(lånad blid fr nätet)


Ja ja behöver väl motivation för att komma till optiken också.




Inga kommentarer: