torsdag 21 oktober 2010

huuu!






Ja vintern närmar sig med stormsteg tror jag.
I morse var de -6 här men vet andra som hade kallare.
De är frost och ja de är ju rätt fint när man tittar på växter och så,
men nja för min del får de gärna vara +28 då är de som härligast tycker jag.
Värme ååå så skönt.
I dag blev de inte som de va tänkt för mig och mitt jobb,
men de blev till de bättre,
andra arbetstider och ett trevligt ställe/jobb.
Ja man får ju inte "prata" när man jobbar i vården.
Men det har varit en bra dag.
Nu har jag kört värmeljus rally = att det är tänt i skålar och lyktor sååå mysigt.
Har tagit in mina stora lyktor från altanen så nu lyser dom upp här inne.
Ja än hinner dom få komma ut men i kväll ville jag ha dom inne.
Och en sak är iaf att jag hoppas att det här vädret är tillfälligt och att snön väntar ett tag,
gärna flera veckor innan den kommer.
Och då bara för att ligga kvar några veckor.
Snön hör jul och nyår till, varken före eller efter.
Vet att det är många som gillar denna årstid, men de gör tyvärr inte jag nu mera.










Tack för eran på hälsning.

















Inga kommentarer: