söndag 26 september 2010

Lördag

Ja i dag har de är varit brak skitsväder HEEELA dagen.
Fick lov att följa med in till stora staden för L skulle köpa sig lite nya kläder.
Men tro inte att vi kunde leta på en ny bikini till mig nej då,
för då skulle fiske affären hinna stänga.
Så jag får väl ta fram nål och tråd och försöka fixa min ut slitna bikini överdel.
För nu finns de då inge mer tid att leta. Ja jo jag kan ju kika i Spanien.
Mot för kvällen kom D & D hit och käkade lite med oss.
Trevligt.
Jag har lekt lite med kameran men dom bilderna har inte kommit in i datorn än, få se de är ju
en dag i morgon oxå.
Ska försöka fota och kränga lite prylar på Tradera oxå.
Märker att allt inte kommer till användning fast tanken är god om de från början.
Får se om jag hinner fixa de innan vi reser...... då är de kanske bara hem och packa/skicka iväg de. Ja ja tål att tänkas på.
Nu är klockan iaf säng tid för mig så de får bli en trevlig läs stund innan jag slocknar.
kram å go natt.

1 kommentar:

LjuvligtLantligt sa...

Hej!
Du lyckades ju länka :) Hur går det med din hosta då? Jag fick snällt gå upp o lägga mig på soffan i natt, styvdottern (som har rummet brevid vårt) har hostat o hostat o hostat hela natten..blir gaaaaalen!
När åker ni till spanien o vart ska ni?
Kram git