fredag 24 september 2010

Fredag och 0 på hugget

Ja i dag en de ingen dag.
Har massor som jag bara MÅSTE och så vaknar man till ingenting.
Eller ja en sån dag som bara inte får finnas.
Har gått runt och tittat på allt som bara måste göras men neeeej vill inte.
Fick iaf upp en hylla ute på verandan, som var tänkt till hallen men bara har stått och väntat.
ville ha en under köksfönstret på utsidan så tjopp så fick den komma dit.
Ja så ska de ju dekoreras eller ja dit me nå prylar. Så jag har tagit första dikesgranen iaf och så köpte jag 2 små ljungplantor, lite ljus å annan bråte trillade oxå dit.
Jaha sen då..... ja jag skulle ju se till att ha lite rena kläder till nästa vecka och vad är de jag kastar in i tvättmaskinen om inte en ifa i nu läget en onödig tvättning, jo en lååång trasmatta som jag bara råkade se ha en fläck, tro inte att den gick bort då nee lite finns allt kvar.
För några minuter sedan så har jag iaf försök uppmuntra mig med lite mera ljus så nu lyser de i alla små och stora tänkbara lyktor utomhus på verandan i träd mf ställen.
Och inne sitter jag sen och ser inget av de iaf.
Har nyligen även upptäckt en annan katastrof..........
jag och en kompis har ställt in oss på en kryssning 6/11 och jag nu när jag kollade så är de bara
tvär FULLT då, ååååå hur gör man nu då????
Hittade den som vi vill se på kryssningen den 8/10 och den 4/12 men å en helt annan båt, och inte sjutton kommer jag på hur man bokar/kollar om de är full även då.
Daaaa va jag blir sur!
Ja så här kan en dålig dag se ut.
Usch!

1 kommentar:

spunkan sa...

Efter regn kommer soool :)hälsningar brustabletten ;)