söndag 26 september 2010

Söndag kväll och några kort den här gången.

Ja jag satte ju upp en hylla under köksfönstret, så nu ska ni få se.
Men i dag när jag tittade så har hyllan bågnat så skivan är nu mera som en banan!
Ja ja de va ju meningen att den hyllan skulle sitta inne i hallen.
Hmmm tänk att man aldrig kan få ha bråttom.



Får kolla efter semestern om jag hitta några gamla plankor att lägga här ist.






Avslutar med kort på mina fina Mårbcka pelargoner som verkligen har växt i sommar.







Kram alla så länge.
I morgon hinner jag inte in här då jag har mycket att greja med innan vi ska åka natten till tisdag mot Spanien och Alcuida.
Lite hosta tar jag med mig, dom behöver lite Svenska virusar där.


2 kommentarer:

spunkan sa...

fiint, så fyndigt med hyllan :) bara altanen kommer upp så ska jag vara lite copycat ;) å pelargonerna såå fina... du skulle se mina...haha

Unknown sa...

*L*...jaha du har "plankat" mig....roligare än blomlådor...fint fick du också tilldet. ha en bra resa! Birgitta