lördag 14 augusti 2010

Sista semester helgen.

Ja på måndag är det "vardag" igen och plikten kallar.
Tycker att de är för lite med 4v semester, skulle vara läängre.
Ja ja i dag lördag, så tog jag och Spunkan oss en riktig tur.
Tror de blev 8-9 loppisar.
På ett ställe stog det Dalaskåp och antikt... hmmm jo vi svängde in där.
Konstigt ställe..vart ska vi gå till vilket hus, såg verkligen myko ut.
Men vi knallade dit där dörren stog öppen, möttes av en dammsugare, jag kikade till höger å
där var det ett kök, kikade till vänster...en säng, såg något i ögonvrån i detta rum...
å de var en soffa och ett par ben på en gubbe som låg och sov.
Lovar att vi fick brådis där ifrån haha.
Hörde sedan nere på "byn" att det va ett original som bodde där,
och de här med Dala skåp och antikt förstog sig tydligen ingen på.
HAHA men de var lite kulet oxå.
Den som öppnade oftast på plånken var nog Spunkan.
Själv så hittade jag bara lite små prylar.
Men sååå roligt de ha varit, vi skrattar så tårarna rinner.
Få se om det kanske kan komma några kort på de jag hittade.

1 kommentar:

spunkan sa...

haha..jaa den gubben glömmer jag aldrig :D men roligt var det ..måste göras om , bara kassan fylls på :D