onsdag 11 augusti 2010

Måste bara få visa.....

..... några loppis fynd.
Kastar in några kort som hastigast.


(inget loppis fynd, då jag har knallat runt i dom här)
Nu kommer några av mina "fynd"
Barn sko läster den största är st 23.

En gammal burk med spetsar.


Den muggen gillar jag.


Sen dagens FYND!
Skulle bara åka och tanka dunken,
men när jag ändå var på språng så blev det en liten loppis vända.
Där jag fyndade den här, var ett speciellt ställe och jag ska återkomma då maken skulle plocka fram en grej åt mig :D
Jätte trevligt äldre par med massor med Virrapnne prylar.
Älskar verkligen sånna här ställen.



Snacka om lantligt.
Och den väger rätt.
(men den kunde iaf vara snäll mot mig)








Kramen alla.



3 kommentarer:

Desirée sa...

Men vad fan vad du hittar saker jämt då!! Sotis jag blir!! >_< ÅÅÅÅÅÅ jag vill också ha såna där ställningar juuuu!! Du kan ju fan börja sälja såna där ju, billigare än dom andra så kommer du sälja bra tror jag iaf! :) Har jag nå gamla skor kvar nånstans??

spunkan sa...

gillar vågen skrapt, och va charmigt det blev med skorna :)

spunkan sa...

japp, men nu har vi nät igen :) happy happy me !! haha du fläcken i taket det e ju skugga i från ljusen :D ingen fläck här inte, dom har jag på andra ställen ;)
kram kram och tack för idag :D