söndag 22 augusti 2010

kombinerat 50-års kalas och kräftskiva

Ja nu har man börjat jobba, men jag smög igång med 3 pass sen tog jag ledigt i helgen
pga 50 års kalas och kräftskiva.
(De var inte jag som fyllde år.)

Ja de gick riktigt bra,

många glada vänner kom och firade och hjälptes åt att äta

upp 8kg kräftor.

Så i dag har man plockat ner 12 meter långt partytält och plockat kräftskal mm på gräsmattan.

Tur att grannen sen böjd på ny rökt regnbåge, mmmm så mumsigt.

Jag var lagom stressad i går för allt var inte klart när vännerna började trilla in.

Så kameran jag den blev kvar inne :(

Så dom här 2 bilderna har jag lånat från nätet.



Nu ska jag fodra hunden lite, och därefter ta en behövlig promenad.
Tror sen att vi kommer att somna ovaggade.
I morgon bitti ringer kl 5.20 :(
Kramen.

Inga kommentarer: