lördag 22 maj 2010

Fortsättning

Nu börjar det likna något.
Men jag lovar att det var varmt att gräva och få till denna början.







Bara allt får växa till sig så blir det ju ännu bättre.
Till vänster om denna ute plats så ska jag fylla upp men lite grannare stenar och
där kommer även den lilla gill anordningen att vara då.
Det var en som ville ha gill anordningen framför "verandan" men se de ville inte jag,
och när jag nu har varit ensam hela dagen så passade jag på att få så som jag ville.
Jag får åter komma så ni får ett slut resultat på de hela.


3 kommentarer:

spunkan sa...

åhhh va mysigt det blev...hoppas man får komma dit och dricka kaffe ngn gång :D va duktig du e !!

Desirée sa...

Åhhh vad fiiint!!! När gjorde ni det där däcket?? så vill jag också ha!! Ska det där bli en gäststuga eller, hehe ;) ??

Desirée sa...

BLOGGA mera!!!