torsdag 27 maj 2010

torsdag kväll


Ja då är det så att jag sitter på jobbet, hmm inte meningen.
Jag skulle fråga chefen om jag kunde kvitta lite övertid mot den kommande helgen, så jag ringde upp henne. Fick då höra att det var precis dig jag skulle till att ringa nu.
Jaha ja då får du börja sa jag.
Jo kan du jobba i dag?? Från 17.45 till i morgon 17.45??
Ja jo de kan jag väl, men då vill jag kvitta det med min kommande helg.
Och självklart så fick jag de :D
Så nu har jag iaf många övertidstimmar och dom tänker jag lägga i komp-tid så då blir det dubbelt med tid, åååå så bra att ha!
Ja då är det ju så att stundvis så händer det ju inte mycket och då blir jag lite nojig av att inte ha tillgång till internet, så jag kastade mig i bilen och handlade mig ett:


Så nu surfar jag gratis det här dygnet å sånt gillar man ju.
Och det bästa är ja att jag kan surfa om jag så jobbar eller åker på något äventyr.
Bara att tanka och surfa på.
Ha det bäst alla ni som kikar in här.

2 kommentarer:

Desirée sa...

Åhh, jag vill också ha sånt!! fan att jag inte hämtade ut mitt när det kom! då skulle jag ju kunna ha D´s mini pc när han är borta med stor pc´n!!

Virrpanna sa...

kära du, det finns att köpa på vissa mackar, jag köpte mitt på elgiganten.