lördag 22 maj 2010

Egen tid








I dag njuter jag av egen tid och går runt här och plockar lite.
Det är bara jag och djuren hemma och det är riktigt skönt.

Snart ska jag åka och köpa lite blomjord, för nu har det blivit en "ny" liten ute plats här.
Självklart så ska det grävas och planteras där, passar på när jag är själv och nu när det är strålande väder oxå. Det råder lite delade meningar omkring hur det ska vara runt den platsen, så nu passar jag på för då får jag precis som JAG vill.
Men tyvärr så är det för mycket månad kvar av slutet på pengarna så jag får vänta lite med att inhandla lite av växterna som jag vill ha där.

Så här ser det nästan ut nu, jag återkommer när jag har fått som jag vill.

2 kommentarer:

Desirée sa...

Har du gjort det där däcket själv???

Virrpanna sa...

De låg nedanför köks fönstret förut, så blev det så här nu med Jannes hjälp.