söndag 3 januari 2010

Söndag nu då...

Började går dagen med att kasta ut julen, sååå skönt, men fick gardinerna kvar.
Så i dag när jag klurat lite så åkte dom ner och andra åkte upp, men inget går smärtfritt ;)
Jag kan nog inte göra något utan att det ska krångla eller så har jag kanske för dåligt tålamod?
Ny svart ljusstake, en julklapp av yngsta dottern. Hon är som mej = mycket för ljus :)
Kunde ju inte kasta ut mina små dikesgranar när dom börjat växa så...
Om dom inte börjar barra så blir dom kvar till våren så kan man ju plantera dom på gården :)

Mina stjärnor fick en ny uppgift, dekorera hall spegeln, ja de får duga.

Har sytt ett draperi till bänken så man kan gömma hundtunnan med foder mm bakom.
Ska sy ett till så de fula elementet oxå kommer bort.

Oj oj vilken dålig kamera man har, men har mina aningar att den kan bli utbytt snart.
Men nu blev det ljust i köket.


Jaha självklart så blir blixten mitt i fönstret :)
Annars har det varit en lugn dag, är sååå tvär förkyld så då avtar ju lusten att hålla på men sina önskningar och förändringar.
Vi tog oss en sväng till el giganten för att titta på platt TV utbudet.
Har nämligen bytt leverantör av programmen till TV-n
Då skulle de minsann vara en ny TV oxå. Men vi kom hem tomhänta och totalt yra i huvudet.
Så det blir att fundera lite. Vill inte ha en apparat som är gammal och omodern innan man fått den att fungera. De är en djungel av funktioner och priser.
kramen till alla som kikar in här





Inga kommentarer: