onsdag 13 januari 2010

kväll igen

Har bara fördrivit tiden sen jag kom från jobbet i dag.
Lite tradera, lite facebook, lite TV tittande i soffan under ett varmt täcke.
Pratat lite i telefon.... ja en dag då det inte händer mycket. Men jag har jobbat vaken natt, så då får man vara så här seg.

Men jag har iaf fått in några kort och med dom lite funderingar och kommentarer.






Den här hittade jag när jag googlade mej lite, tycker den är såå frän.










Såå här pytte liten är en av mina hjärtan på tråd :(
har 3 stycken men hur ska man få dom så här stora och fina???

Se nedan





Vill att mina ska se ut så här.


















Sån vill jag vara nu, så skönt att få sova bort den här årstiden :)

Sen få vakna när snön är borta, fåglarna kvittrar och solen värmer,

ååå så jag längtar till den årstiden.

kram alla.








1 kommentar:

spunkan sa...

oj, va superläcker lampa... ja det blir till att ta in fimpburken ;) ha det gött i den nu lite mildare kylan ..kram