fredag 15 januari 2010

Fredag...

Ja då var det fredag och den här helgen är jag LEDIG :D

Har i dag varit och lämnat in min tidrapport för december, ja jag vet att de va sent men sånt som händer :S
Där efter så blev det en fika hos en trevlig och bra kompis =)

När jag skulle åka hem så kom jag på att jag bara måste göra någon loppis först, och de blev fynd i dag. Tycker iaf jag.

Men först ett kort på en fin fin present från en av döttrarna, såååå fin....
Tack snälla Mia.







Så där 64 cm hög, är så mysig och fin.









Jaha ett av loppis fynden i dag, en liten glaskupa 20:-

så de va bara att stoppa i en röd tyg ros.







Hmmm knasiga kamera :S
Den gör ju bara så att det ser litet och plöttrigt ut, grrr
Men men iaf 2 gamla kaffekoppar och där i står vita söta
mini santpaulia.

Här är lite av gårdagens fynd oxå med.
Ny blomma och kruka, ljus stake från Myrorna 15:-
sen en mässings "spruta" som jag fyndade i dag 20:-

Blev flera fynd, men de är sååå tråkigt att ta kort med den här kameran för det blir såå missvisande :(

Men snart kanske de blir en system kamera, för mina aningar jag har skrivit om va sanna. Fick nämligen ett bidrag nu när jag fyllde år av den snällaste......

Men dom är ju inte gratis så jag får lägger dit lite själv oxå.

Jo jag fyndade en jätte söt vas, anar att den kan vara munblåst för det är små bubblor här å där i den. 2 gamla smörknivar, en mandelkvarn, sen en ros gaffel.... ville ha fler men det fanns bara en. Dom är ju rätt dyra om man köper ny men den här kostade bara 2:- så i dag är jag nöjd med mina fynd. :D

Kramen alla.

1 kommentar:

Virrpanna sa...

Hmmm varför kom ett kort så där på andra sidan för ????
Är inte helt kompis med de här, tycker att det ofta inte blir det teckensnitt man valt + att text och kort inte heller kommer där jag har satt dom. grr