fredag 22 januari 2010

Fredag

Jaha då är det fredag IGEN och ledig helg, ja ledig å ledig.
Yngsta flickan åkte till Stocholm i dag och hennes hund är nu vid mormor (min mamma). så jag ska ta mej i kragen och åka dit och hämta han.
Och då ska jag även klippa min mamma. Sen blir Hulken här till söndag. Mia å Amadeus åker till Egypten på söndag, så jag å Amadeus mamma ska dela på vårdnaden om hunden.
Är så knasigt när vi 2 jobbar i vården med tider och dagar.
Mitt tidigare jobb innan allt knas som varit, ja där kunde lilla Hulken vara med och var omtyckt. Men nu har jag vandrar runt på 3 ställen sen nyår och där kan man inte ha hund med sig..... huuu så rörigt.
Men det här blir bra ialla fall, enda problemet är att jag har ju oxå hund och han gillar inte lilla hulken så jag får dela av bohaget i 2 läger. Vad gör man inte för dessa krabater?

Ja nu blir det inga foton, dom är fortfarande kvar i kameran, men får jag tid till kvällen så kanske jag lägger upp några då. funderar på att ta en utmaning, de är en tjej som startat upp den om hur rörigt man kan ha, för när man kollar runt på olika bloggar så är det ju alltid såå välstädat och fint. Hmm måste klura lite på de här, för jag kan lova att här finns det verlkigen ett perfekt ställa att utmana till något sånt, mitt pyssel rum och hallen. där råder det verkligen kaos. Och jag menar kaos, men när man har olika arbetstider vecka för vecka och då även olika ställen ..ja då orkar man bara inte med att sköta om allt när man kommer hem.
Men jag är rädd för att dom som då ser dom korten på mitt kaos, ja dom kan ju råka svimma för det är rörigt värre :D

Nej alla ni som kikar in här jag får allt åtekomma om de här med foton och utmaningen, och då ska ni även få reda på vart man kan hitta hennes blogg.

Nu är det nog dax att hämta lilla Hulken, eller om jag ska börja med att fixa mat så slipper jag stressa sen för att få de gjort. Klockan är ju iaf 15.20 och åker jag nu så är jag väl inte tillbaka förän vid 19-20 tiden. Hmm blir nog mat först.

Ha de så länge, kramen alla.

Inga kommentarer: