söndag 31 januari 2010

dagens händelser...

.... Ja söndag, blev inge städning i går, men väl tvätt och blommorna fick sitt vatten. Sen körde jag in till stora staden i tron att jag skulle hämta ett paket, men se där var det stängt så det får bli en annan dag.

Ja i dag har jag rastat dammsugaren, snart dags för skurhinken. Har fixat lite mat, de blev fläskfilé och potatis med gräddsås mmmm.

Tvättmaskinen jobbar i dag oxå. Har även varit ut och pratat med bilen som tycker att det är för kallt och vägrar starta :( har satt dit batteri laddaren få se om det hjälper. Finns ju tyvärr ingen motorvärmare så jag kan inte hjälpa den att få lite värme. Det var -22 i morse och som det verkar så ska den här kylan hålla i sig hela veckan, grrrr. I skrivande stund så är det -15 brrr!

Mot 18 tiden så måste jag in till stora staden igen, för lilla Hulken ska då åka med Mias svärmor så han får möta sin matte i kväll. Dom ska tydligen landa på Arlanda vid 18 tiden sen tar det ca 3 timmar innan hon är hemma. Huuu kan inte vara skönt att komma tillbaka till den här kylan efter en vecka i Egypten med +24 till +26 grader.

Ja sen är den här helgen över.

1 kommentar:

Unknown sa...

snygg design nu på bloggen. hur gjorde du för att få denna design. har samma design som när jag startade bloggen -08.ha en bra dag.
kramizzar