måndag 2 november 2009

Ännu en krasslig dag

Ja, inte vet jag, men inte känner jag mej ok heller.
Tittar ut och ser alla löv på backen.
De sas på väderleken i går att det skulle komma 5-10 cm snö i dag.
Men det är +5,4 grader ute nu, så inte komer de nu iaf.
Ja det svider i min hals, gnolar i båda öronen för att inte prata om bihålorna, jo då jag vet vart dom är oxå. Fyy vill inte vara så här.
Bara att hoppas att det vänder nu, vill inte till vårdcentralen.
De är 2 år sedan jag va till de stället, och där vill man inte ha klippkort. finns nog ingen såå dålig vårdcentral som den jag tillhör. Man får inte den hjälpen man behöver där, och 3o minuter efter att man har lämnat stället så vet alla att man har varit där. Grr!
Hoppas verkligen att jag slipper åka dit, men är jag inte bättre på onsdag, så måste jag tyvärr, för chefen vill då ha ett läkarintyg.
Nu sitter jag iaf här och funderar på om jag orkar få bort den fula röda ,som är på min lilla pall som jag köpte på en loppis när jag var till Öland på semester.
Vill ha den vit. sen ska en blomma få stå på den i fönstret. Tror de blir fint.
Har flera prylar som oxå ska få bli vita, men ja ja en sak i taget.
Nu ska jag stoppa i mej ett par alvedon, och lite mera kaffe få se hur jag känner mej om en stund.
kramen!

Inga kommentarer: