söndag 1 november 2009

Söndag

Då sitter man här och känner sig vissen, jag har frusit i flera dagar, nu har halsen börjat svida oxå. Hmm jag som banne mej aldrig är sjuk sen har man varit hemma från jobbet 2 ggr samma månad. Men förr eller senare så åker även jag dit.
Tänkte att man kunde pula lite med nå pyssel, men det finns ingen ork.
Sen mitt i allt så brakade min bärbara dator, en bekant tog sig an den och har pysslat hela helgen och det va tydligen ingen lätt sak, de har bara krånglat. Så i dag åkte gubben in och köpte mej en ny mini pc =) så nu kan jag iaf sitta och leta lite pyssel bla åt mej. För en liten stund sedan kom ett mess att snart är datorn klar, jaha då har jag 2, men ja ja de kan ju vara bra att ha de så.
Den här lilla får jag ju med mej i väskan om jag vill.
Fattas bara ett mobilt bredband, men kan ju koppla upp mej via min mobiltelefon, om jag nu kommer på hur man gör. Ska iaf prova och det är inte så dyrt heller.
Synd bara att det inget gick att ruska liv i hårddisken så jag kunde ha fått mina kort mm kvar, men man lär av sina misstag, så nu får jag lära mej att säkerhets kopiera mina saker.
Så det blir att inhandla sej ett usb-minne.
Nu är det dax för ett par alvedon igen.
Kramen så länge.

1 kommentar:

spunkan sa...

stackare....mycket nu :( men va kul med lillpc:n en beeeebis minsann....hihi...hoppas allt e bra annars kramisar