torsdag 5 november 2009

snö

Ja i går kom första snöflingorna, men de blev knappt vitt på backen.
Jaha inte har min krasslighet blivit bättre heller. Fick åka till vårdcentralen.
Där kollade dom temp, tog lite blod. Sen fick jag träffa läkaren.
han tittade i mina öron och hittade inga fel, sen halsen å där var det inte bra.
Så örvärken kom nog från halsen, ett tryck.
Jag skulle åka hem och kura in mej i en filt och fortsätta äta Alvedon.
Och var jag inte bättre i dag torsdag, så skulle jag ringa igen.
Så de är väl bara att ringa då, för jag är inte bättre, nu har nysningarna kommit igång oxå.
Hoppas bara att jag inte behöver åka dit, för det snöar så nu är backen vit iaf.
Det är 0 gradit och lätta flingor faller mot marken.
Ja de är bara att gilla läget, både med snö och förkylningar.

Inga kommentarer: