lördag 30 juli 2011

Virrigt i virrpannans hjärna

Halloj!

Tiden skenar, men ändå känns de ibl som den står stilla.
nu har jag iaf fått remissbekräftelse, men de är upp till
3 månaders väntetid :(
Har inte varit på vattengympa på sen v27, rätt skönt att inte
behöva passa den tiden. Armen har blivit lite snällare när man ska sova och de är kanon skönt, men den spökar hela dagarna.
Ryggen är så där, något mindre med värk, men de kanske har sin förklaring då jag har legat på latsidan och inte gjort några stora kraftansträngningar på sistonde.

Men det räcker med en normal hundpromenad så vet jag precis vart den sitter och hur den påverkar min kropp.

Sen är det andra saker som sker i min omgivning, å detta sätter
genast igång mina tankar, man vänder och vrider men ser ingen speciell lösning direkt. Det ena ger det andra.

Varför kan inget vara lätt??

Dessa tankar har följt mig ett bra tag nu, få se om jag kan komma
fram till någon bra lösning.

Ska iaf försöka att inte gräva mer mig för djupt i detta.

Men lovar att det är lättare sagt än gjort. 

Ni kanske tycker att jag är lite kryptisk med dessa rader, men kan tyvärr inte precisera mig, men vill ändå tömma mig lite.

Kramen!



Inga kommentarer: