onsdag 20 juli 2011

Liten uppdatering

Kastar in några rader.
Har nu äntligen pratat med ortopeden ang min rygg.

Då de är semester tider så har dom bara ryggläkare vissa veckor.
Därav att jag inte ens har fått svar på att dom fått min remiss.

Men nu är jag uppsatt på en akutlista och får ev komma
på en åter budstid, om dom ringer har jag minst 2 timmar på mig
att åka till Falun, och få träffa en läkare på ortopeden.
Symptomen jag har fått i min arm kan komma från ryggen
och dom jag har pratat med säger att det verkar som en nerv har kommit i kläm :/
Min läkare på Vc frågade bara om hjärtat tickar på som vanligt,
Ja, svarade jag fick då svaret att
då är det inte någon hjärtinfarkt iallafall!
Han tog inte ens på mig??

Hoppas verkligen nu att det händer något snart.
Ni ska bara veta vad det här tar energi både fysiskt och psykiskt.
Men får man bara en diagnos så blir det lite lättare.

Så den här sommaren blev det ingen semester,
men men jag hinner nog ta ut dom dagarna oxå.
Nackdelen är att man inte kan åka iväg, för vem vet när dom ringer från ortopeden.

Jag får fortsätta med att ta en dag i taget
 och hoppas att det här snart är över.

Vill bara få slippa denna värk och få bli mig själv igen.




Inga kommentarer: