tisdag 12 juli 2011

Halloj

Inte i går man var in här :/

men vill iaf peta ner några rader när jag ändå är här och kikar runt
på vissa bloggar.

Jag lever, men har ONT nu även i ena armen :(

Jag tar dagarna som dom kommer, ibland gör jag ingenting och ibland så far jag runt som en tok.
Det finns ju måsten fast inte kroppen vill.

vi får väl se hur det blir jag har funderingar på att ev ta bort bloggen.

eller man ska kanske vänta, för vem vet när man blir kreativ och energisk igen.

Ja ja de visar sig.
Men som läget är nu så kommer jag någon gång då och då
med några rader ev ett foto.

Ha de gott alla ni som kikar in.

Kramen.

1 kommentar:

Krukmakeri hemjord sa...

Hej hej

Klart du ska fortsätta*L*

Vill bara säga att det är jättesvårt att läsa när det är vit text på det svarta:( Allt flyter ihop och jag brukar inte ha svårt men det är känt faktum att negativ vändningar brukar vara svårlästa*L*
ha de