onsdag 8 september 2010

Ja några kort nu då





Ni som är in här och kikar utan att lämna spår och till er som lämnar några spår då å då, nu kommer de några kort.

Måste börja med ett fint ljus som jag
har fått av en helt underbar vän.


Lovar att jag blev rörd när jag läste texten.
Tusen TACK snälla du.


Ljuslykta.

En liten söt nasse.

Den översta burken har jag fått av min mamma.

Fick för mig att jag skulle torka lite äpplen, som kan ätas senare eller användas till dekoration.


Chiffer tavlor sen min morfar gick i skolan.

Se vilken fin blomma, hmm tror att de är jag för ett antal år sedan :)

Sen kommer det en liten avslutningsbild på de jag har fått av min mamma.

De är den jag har skrivit om tidigare.

Säger inte vad de är utan de får ni klura på.

Ni får hålla utkik för det kommer en helbild bara den är fixad.




















1 kommentar:

spunkan sa...

vilket fint ljus ;) tycker det stämmer så himla bra på en av mina vänner ;)

å vilka fina saker.. ser fram emot fler bilder..när du fixat :)
kram på da !!