måndag 6 september 2010

Enerin är nog till baka

Ja idag har jag farit som en galning med spade, kniv, yxa och sågen,
ja skottkärran fick oxå röra på sig.
Men tro inte att jag har fotat ne då sånt tänker man inte på när man får en energi kick.
Men bara jag får lite tid på mig så ska ni få se vad jag har picklat med i dag.
Ja ni får allt vänta någon dag för i morgon börjar jag jobba igen efter denna förkylning, hmm är väl inte helt 100 men de är bara att jobba.
Så ev på fredag kanske de kan trilla in några kort och då ska jag även försöka
få med lite loppis prylar och kanske kanske en liten skymt av de jag
ska fixa till som jag fick av min mamma.
Bara att vänta.
Kramen!

1 kommentar:

Desirée sa...

Men mamma... BORING!!!!

Bilder bilder bilder, jag vill se bilder... du och spunkan är ju jämt ute på era loppis-rundor.. Och fyndar jämt... vill se! :))

Kram