söndag 13 juni 2010

Söndag kväll och arbetshelgen är över :)

Tjoho ledig i morgon :)
Ska bli skönt att få sova lite.
Ska försöka att få tag på The Boss nr2 i morgon.
Vill ha ett schema så jag vet hur jag ska jobba dom kommande veckorna
Tycker att jag har väntat länge nog nu.
Sen ska jag prata med nr1 för jag vill ta en komp dag på tisdag.
För tösen Dessan ska till Norge då, men det är bara tur och retur. Och när man är den
snällaste mamman så vill hon se till att hon kommer dit hon ska oxå.
Hoppas att jag får ledigt och att tösen får jobbet hon sökt.
Det var meningen att en kompis till henne oxå skulle följa med, men i sista stund så hoppar hon av kanske i tron att hon får jobb här hemma i denna lilla håla, lycka till säger jag!
Ni ser på bilderna nedan vart vi ska hoppas verkligen att vi lyckas få till allt de här ;)
Risken är att vi kommer vilse haha.
Får skaffa oss en karta.
Om allt nu håller så åker vi natten till tisdag för hon ska vara där till kl 13.
Och vi vill vara ute i tid för det verkar vara en riktig myrstack vi ska till.
Håll tummarnaför oss, dels så att vi hittar och att hon får jobbet.


Gardermoen nästa.

Puh!

Inga kommentarer: