onsdag 16 juni 2010

Norge resan och lite till

Jaha då har det gått några dagar, men jag har nog inte landat än efter det som hände.
Skrev i förra inlägget att jag skulle följa med min dotter till Gardermoen.
Men allt blir inte som man tänkt sig.
Jag var uppe med tuppen, men när jag kom hem till henne så ligger hon fortfarande och trynar. Då var kl 5 på morgonen.
Hon kvicknade till så vi kom iaf iväg 6.30
När vi åkt och åkt så tycker jag att bilen verkar konstig. Den ville inte svara på gasen??!!



Så de var bara att åka in på en liten av fart.

Ja här står vi nu, synd bara att vi/jag inte kom ihåg att kameran var med lite tidigare, för då skulle nu ha fått se hur det rykte ur avgasröret, oj oj precis som när man eldar med sur ved, ja jag lovar att det rykte.

Dessan tyckte att alla glodde när dom åkte förbi, så hon satt och skrev.
Men jag skulle inte få se vad hon skrev.
Men tro inte att någon stannade nej nej inte ens polisen fast dom åkte förbi 3 gånger.
Så här skrev hon.

ja humor de har hon.

De här är mot Ludvika, där ifrån kom vi.


De här är mot Norge och Gardermoen dit vi SKULLE.
(Bara 17 mil kvar)

Tur som 17 så förstog dom där hon sökt jobb.
Och Dessan är välkommen dit den 28:e ist.

Ja vi fick till slut hjälp så bilen fick åka trailer hem.
Tog bara 6,5 timme.

Och nu står den demonterad i garaget.
Det är topp lockspackningen + lite till som har brakat sönder :(

Får en pris uppgift i morgon.
Huuuu ryser.

Men räknar mellan 2ooo-5000:-

De va den semestern.


Det var inte ditt fel Dessan, för bilen har tryckt ur sig vatten ett tag.
Så om den inte brakat i tisdags så har den säkert gjort det på onsdag.
Synd bara på anställnings intervjun.















Inga kommentarer: