lördag 20 februari 2010

Snöö massor med snö

Hu, snön vräker ner, tror att det kom 35-40cm på en liten stund.
Har målat å målat, men nu börjar jag se ett slut på de =)
I morgon ska jag försöka ställa tillbaka lite prylar, och hatt hyllan ska målas.
Sen vill jag baxna upp ett skåp från källaren, men har hört att de GÅR INTE, men de kom ju ner i källaren en gång, så då MÅSTE de gå att få upp det oxå.
När jag målat klart i dag så tog jag tag i snön.
Huuu tur iaf att det inte är blöt snö.
Men jag kan ju inte ta i och så med min rygg så jag gjorde lite vägar hit å dit.
Därefter så kunde jag få bort snön fram till katt gluggen så nu kan lilla Findus komma ut å göra ifrån sig.
(han vägrar ju att gå på lådan)
Så nu har jag sett att han varit ut flera ggr, tur att det bara är -13 ute.
Det har ju varnats för storm....hmmm men inte har den kommit hit.
Å de är väl tur, men det är inte heller vindstilla.
Nu ska jag avsluta min dag.
Hoppas kunna återkomma med kort på mitt projekt snart.
Kramen alla och en fortsatt trevlig helg.

Inga kommentarer: