onsdag 17 februari 2010

loppis fynd

Jag loppade mej lite i går och nu har jag fotat fynden.
Men överst så är det mina nya konsoller dom är inget loppis fynd, utan vi har en trevlig butik här som säljer saker till gamla spisar och kaminer, där hittade jag dom här 2 fin fina konsollerna som ska upp i hallen bara jag har inhandlat ett hyllplan, och målat de så klart.



Gillar verkligen gjutjärn.
De kommer att bli fint bara de kommer upp.

Självklart en ljusstake, är svag för dom.
Och 10:- då kan man inte låta bli.


en till medicinflaska oxå 10:-
men den är lite behov av en disk.


en fin trasmatta, är svag för trasmattor i blått och grått.
ja 50:- de var inget att fundera på.

så till slut en fin liten tavla för 20:-
och den var som gjord för att stå på den här hyllan.
Nu har jag tagit tag i hallen, så taklisterna är målade, men behöver en gång till.
Så är det väggarna kvar, jätte kul med förändringar.
Men det blir inga före bilder på de projektet, men efter bilder kommer.






Inga kommentarer: