söndag 24 januari 2010

Är lite lagomt avis.....

Vem vill inte ha de så här iaf 1 vecka... Jooo jag, men man får allt vara här hemma i detta vinterlandskap och frysa. Men min yngsta dotter och hennes kille landade här i dag vid 12.30 svensk tid. och här ska dom vara hela veckan.
hoppas verkligen att dom får det såå bra man bara kan få de när man har semester på de här viset.
Det var +24 grader i skuggan när dom kom fram, hmmm här vardet då -6 och massor med SNÖ :(

Hoppas nu att hon inte blir bort bytt mot massor med kameler bara, för sånna finns ju där i Egypten. Tur att hon iaf har färgat håret mörkt, för då
kanske dom inte vill byta bort sina kameler.
Själv så har jag fått se efter hennes hund den här helgen och han kommer tillbaka på fredag, men där emellan så är han hos hennes svärmor.
Då jag ska jobba och min hund och Mias inte kommer så bra överens.









1 kommentar:

Virrpanna sa...

Dom har snorklat varje dag och det har varit omkring +26 grader och 21 i havet åååå så härligt