onsdag 11 november 2009

Uppdaterad

Fick en så fin Cyklamen av Anna och Niklas.

Och så missar jag att vattna den :(


Men efter att den fick bada i en kastrull en liten stund så repade den sig igen.


Och blev såå fin igen :)





Passade på i lördags att plantera ihop några blommor som behövde en större kruka, här är ett resultat.
Men en stor brun plastkruka, ja och en hund vattenskål som fat, nee.
Så jag letade på en tygbit som jag knöt fast med ett snöre.
Ja jo de blev rätt ok till slut.
Mitt taggtråd hjärta fick oxå plats i bakgrunden.







Lite höstgardiner kom upp för ett tag sedan, men
tyvärr så har jag ingen bra kamera så kortet är
inte helt rättvist.
Så där nu blev det lite uppdatering här, kul.

1 kommentar:

spunkan sa...

härligt med uppdateringar :) då har man något att beundra och inspireras av ;) verkligen jätte fint ... och fiiin huvudbild också ...du ser övning ger färdighet :)