torsdag 12 november 2009

Ska försöka...

.... ta tag i mina projekt.
Men har nu varit hemma mer än 2 veckor pga en infektion (?) i kroppen.
Fick medicin tillslut, och den har gjort lite nytta iaf.
Så i morgon tänkte jag sy lite, har tagit fram gamla kökshanddukar som jag ska sy ihop till
en gardin kappa, vill ha något roligt i själva köks fönstret.
Jag åter kommer med kort om de blir ok.
Märks att man har fått tillbaka lite ork nu.
Och den ska jag använda nu innan helgen är slut.
Vill liksom få något gjort innan jag ska till jobbet på måndag.
Har ju lovat Fia en ljus påse, och Sandra ska få betong hjärtan.
Oj oj måste sätta fart.
Så är det jul snart och det ska göras lite tills dess oxå.
Hoppas verkligen att energin kommer tillbaka snart.

1 kommentar:

spunkan sa...

mmm...det e bara til att jobba på ...men det e ju roligt också att fixa och greja :)