tisdag 17 maj 2011

LEVER










Jaa de finns liv i mig än.


Kanske har jag varit i någon slags vinter dvala??



Men känner nu att jag kvicknar till mer och mer.

Lovar att det har varit mycket en lååång tid.




Men den 23 mars så gjorde jag illa mig i ryggen :(

(igen)



Men envis som man är så

jobbade jag på som vanligt till måndagen den 12 april....

Då har jag så ont och fick även känsel bortfall från midjan och ner i benen.

Ja det slutade med sjukskrivning och är i skrivande stund fortfarande sjukskriven.


Men vilken underbar läkare som tog hand om mig, det blev röntgen och sjukgymnastik.

Nu känner jag att ryggen är något bättre.


Och i dag ringde läkaren och undrar hur det är med mig och ryggen.

I morgon ska hon kontakta F-kassan så om ca 2v ska vi på ett möte med dom, få se om jag ev kan få andra arbetsuppgifter?!


Eller iaf andra arbetstider så jag ska slippa alla tunga moment som igår i mitt jobb.




Ja den som lever får se.











2 kommentarer:

spunkan sa...

kommer gå fint ska du se, håller tummarna vännen :)

Anonym sa...

lasa hela bloggen ar ganska bra