måndag 1 november 2010

Ny vecka

Ja nu är det ny vecka igen, och ny månad ja den 1 november.

Min dotter (den stora) har sovit här i natt.

Så nu bara hon vaknar så ska hon få hålla i mina härvor så jag får

nysta upp mitt garn, lite knepigt att göra de själv utan garnvinda.



Jag funderar på att studera igen pga vissa omständigheter

Så i morse vaknade jag av att telefonen ringer.... de var "syon"

Så jag fick berätta om mina funderingar, men de är ju de att jag vill inte studera här i min

kommun, utan en bit härifrån. Men se de är inte bara att göra så.

Nej för min kommun får lov att betala den andra kommunen åååå tänk att

man är född och uppväxt i fel kommun.

Men jag ska iaf söka till den andra få se hur de går, lutar väl åt avslag.

Ja då är jag väl tvungen att göra de här då.

Men de blir på distans vart jag än läser.


I dag har vi iaf fint väder och solen skiner.


Nu ska jag hälla i mig lite mera kaffe och vänta på att dotra vaknar, för är det något hon kan så är det att sova. Vet inte hur länge hon satt uppe i natt och tittade på TV.

Men nu är klockan 11 och jag har varit uppe i mer än 2 timmar.

Men jag la mig tidigare och så blev jag väckt i morse.


1 kommentar:

spunkan sa...

klart det löser sig med dina studier... nåt annat går vi inte med på ;) kram på dig ...