tisdag 19 oktober 2010

ja ha

Ja här knallar de väl på.
Men mycket jobb och höst mörker gör en trött och ur form.
Men en sak är jag iaf glad över och de är att efter flera månadres krångel med min lön så
har jag äntligen fått rätt och får de nu på min kommande lön, ja man ska strida för sina
rättigheter. Säger bara attans om det skulle ha varit tvärs om oj oj.
Det sägs och har skrivits att i natt eller i morgon ska vi kunna få upp till
5 cm SNÖ åååååå huuuuu.
Jag vill inte ha snö, vinter, kallt å elendigt USCH!
Har med åren blivit en riktig vinter hatare.
Man blir deppig och får värk ne fram för längre sommar.
Ja de här var ju inget roligt inlägg, men nu är de iaf skrivet.
Nu ska jag efter att ha möblerat om i sovrummet lägga mej och läsa.
I morgon är det arbetsdag igen :(

Inga kommentarer: