söndag 19 september 2010

Fortfarade...





.....en massa krax från mig och förkylningen som inte vill ge med sig.

i morgon ska jag ringa vårdcentralen få se om dom tycker att

jag behöver få lite hjälp.

Jag har bytt vårdcentral så nu vet jag inte hur dom här är mot dom behövande.

Men min förra dom kan jag innan och utan.

Är jätte glad att jag ALDRIG mer behöver gå till dom.


I natt har det varit jobbigt, har varit upp flera gånger pga denna satans hosta.

Och när jag sen somnar så vaknade jag av att jag själv snarkade, hahaha inte illa.

Men nu vill jag bli frisk och få tillbaka lite energi, för det är bara den här kommande

veckan som jag på mig.

Veckan där på åker vi till Spanien och då VILL jag vara FRISK.

1 kommentar:

spunkan sa...

Det e då bara att ringa vc dom e jätte bra där... i alla fall dom jag träffat... hoppas du snart blir bättre kram, kram