fredag 6 augusti 2010

Torsdag

Ja jag hittade en annons i går på en bil.
Så i dag tänkte jag att ja jag ringer och hör.....
Men när jag letade efter annonsen så va den borta :(
Hmmmm, funderade en stund sen kom jag på att man kan ju åka till
Lindesberg till handels trägården, med lite muta så blev de en tripp HELA efter middagen
till min för del :D
2 loppisar på vägen dit och lite trevliga växter.
Såg en hmm kallar man de här då ????
"ställning" med ett gjutet fat.... men hallå 1200:-
Tur man har kameran med sig och en som kan svetsa.
Så de blev hem och plocka ur bilen sen ner till garaget och oj så vi har knölat
med armerings järn och svetsat.
Så nu har jag 2 sånna "ställningar" bara gjutformen som saknas.
I morgon så åker vi Till Rättvik och återkommer på lördag.
Jag kanske hittar något som jag kan ha i "ställningarna" på loppisen
som är där på travbanan.
Om inte annat så kanske jag kan lura till mig en tripp runt Arvslindan, för där har jag
redan sett ut ett "fynd". Hoppas den finns kvar och att jag kan lura in mig efter den vägen.
Sen har jag ett par fynd till men dom kommer jag inte åt för än nästa helg, hoppas på att dom oxå finns kvar, blir ju såå besviken annars.
Jag åter kommer med bilder.
Kram på er!

1 kommentar:

spunkan sa...

hääärligt , nu väntas bara bilder ...så nyfiken jue kram kram