torsdag 10 juni 2010

Nytta










Idag har jag gjort lite nytta.

Städat, tvättat, fixat mat, diskat, ja sånt där nödvändigt ont.

Sen åkte jag och hämtade lite sten som jag ska lägga vid den lilla ute platsen.
Så nu behöver jag bara få någon att komma hit med lite mera sand
och grannare singel.

Har fått tag på 2 plattor till så nu ska det snart bli klart med detta projekt.
Men det ska inte göras nu i helgen, får bli nästa vecka när man är lite mera ledig.

I dag är enda dagen denna vecka som jag är ledig.
Tänkte först hjälpa min mamma lite, men ne måste ju få något gjort här oxå.
Så hon får vänta några dagar till.




2 kommentarer:

Desirée sa...

Ja du har då också hunnit blogga uta bara 17 :) själv hittar jag ingen inspiration! "/ men men.. den kommer väl den å.. Ja du och spunkan bara loppar er, Fiiii va orättvist! jag vill åå "/

Virrpanna sa...

med dom här loppis fynden var jag helt själv, men vi fyndade lite i fredags men få se om de kommer kort på dom.