tisdag 22 juni 2010

Funderingar....

...... blir rätt rastlös av att vara ledig och utan bil.
Har stora funderingar på att hoppa på moppen och åka några mil till min mamma.
Hon vill ha hjälp med sin gräs trimmer som hon inte får igång.
Men de är väl heller inget YES. Men jag får iaf tiden att gå.
Förhoppningsvis så monterar dom ihop min lilla skit bil i kväll :)
Men med mitt oflyt så ber jag alla att hålla tummarna så det inte är något dom har missat
eller att det till stöter något.
I natt så var det en skit natt, när kl var 1 så gav jag upp och satte mej vid datorn och knäppte på Facebook, men där var det dött :(
Då kom katten Findus och var mysig värre.
Upptäckte 3 fästingar som jag plockade bort, hmmm så nu får man hålla koll efter dessa hemska kryp varje dag.
Loggade in på tradera och där finns halsbanden som nu EU inte tillåter....konstigt, men man får droppa kemikalier och gifter på sina husdjur.
När kl var 2.30 kröp jag ner i sängen igen och slocknade.
Jag har nu lagt 2 bud så att Dexter och Findus iaf får varsitt halsband. Den andra katten
går ju knappt av gården, men i värsta fall så köper jag ett åt han oxå.
Huuu får rysningar bara vid tanken: fästing.

Inga kommentarer: