fredag 4 juni 2010

Fredag morgon

Sitter här och häller i mig kaffe för jag ska snart mot Falun med bästa Spunkan.
Fick bara sova så där 4 timmar i natt.
Då min Mia ringde i går kväll och jag knappt hörde vad hon sa. Jag hoppade in i bilen å iväg. Jäntan har då 39.8 i feber när jag kom hem till henne.
Ringde vård upplysningen sen blev det akuten.
Där blev det provtagning och undersökning.
Läkaren tror att det kan vara lunginflammation, så i dag ska hon på röntgen och sen får hon svar på proverna oxå.
Hmm vet inte om jag har sett henne så dålig någon gång, men hon är inte förkyld eller så, bara varit lite hängig i ett par dagar sen kom febern och hon blev helt slut och blev tungandad.
Solen skiner och klockan är strax efter 7. Så det kommer att bli en lika fin å härlig dag i dag oxå. sånt gillar man.
Hoppas bara nu att Spunkan kan få besked på vad det är som har pinat henne ett tag nu.
Återkommer en annan gång.

Inga kommentarer: