onsdag 30 juni 2010

De gick bra...

.... med resan till och från Norge i går.
Blev över 70 mil i strålande solsken, men de gör inget.
Sen stannade vi i Karlstad och gjorde IKEA på en timme, men båda kom ut med alla pengarna i behåll, då (iaf) jag inte hittade de jag letade efter.
Synd bara att det inte blev sådant väder i dag när man var helt ledig, utan här har det regnat till och från hela dagen.
Ja solsken ska det säkert bli fler dagar.
Nu har jag ett lååång pass framför mig börjag 7 i morgonbitt och slutar 10 på fredag fm.
Sen får jag var ledig i 2 dagar.
Men nu är det nära till semestern ååå så härligt.
Ska bara njuta varje dag.
En och annan loppis blir det med.
Har funderingar på en tripp till Danmark med en go' vän, vi får se hur det blir.
(viss del av pengarna gick till bilen tyvärr då när den brakade)
Och så ev några dagar i Strömstad på västkusten.
Men först får man jobba några fler dygnspass.

Inga kommentarer: