tisdag 4 maj 2010

Tog oss en tripp....

..... ut i skogen för att grilla korv och fördriva tiden lite.
Men tyvärr så får ni inte se korten jag tog, för blogger vägrar släppa in dom här.
Har aldrig tidigare varit med om något såååå krångligt.
Har nu provat 4ggr att lägga upp några kort men se nee det händer ingenting ...grrr!
Ja ja de var iaf skönt och ro givande.
Dexter var väl med och snurrade runt mina fötter som vanligt,vi knallar runt och tittar på allt möjligt då fick jag syn på att en älg gjort sina behov på en sten...
ja på en sten så jag fick bara lova att fota,
då hör jag hur det plaskar och har sig i sjön....
Rädd för älgar som jag är så tror jag attdet kommer en sån simmande,
men när jag tittar upp så är det Dexter som tar sig årets första dopp :)
Vi grillade våra korvar och njöt av naturen.
Sen när vi åkte hem så tog vi en annan väg, och hoppsan mitt i skogen så möter vi en stor
getabock mitt i vägen, hmmm ägaren kan ju inte vara rädd för att varg och lo ska komma!
Det finns ju alla rovdjur här, utom järv tror jag.
Men trafikanterna var iaf varnade med en skylt för lösgående får.
Men dom såg vi inte till.
Ja nu är det kväll och jag är jätte trött och ska krypa i säng nu.
Ha det bra alla ni som kikar in här.

1 kommentar:

Tigris Predikantan sa...

Ja, det verkar krångla ngt med bilder .... vilken otur att du inte såg några får!
:)