måndag 8 mars 2010

Vardag igen




Ja då har den här helgen försvunnit då, hmm undra vart?

Det har varit sol och fint på dagarna men ack så kallt på nätterna, neråt -22 som värst...
och vi är i Mars månad, kan de vara rätt??

I dag har jag jobbat, hmmm ja jo iaf 2 timmar dom andra 4 väntade jag att få ta tag i något.
Men de kan vara så i mitt yrke.


I går så kunde jag bara inte köra förbi en söndags öppen loppis.
Hittade en sak som jag ev ska ge bort så jag talar inte om vad de är, så lite mer än 4 meter tyg för 40:- så nu har jag precis sytt nya gardiner =)
Tyget går i svagt gult med små "blommor" på, ja jag gillar dom.
Hoppas bara att de ser lika bra ut när dom kommer upp, som dom gör nu inne i min skalle.
Jag är ledig i morgon så jag får sätta upp dom då.


Nu vill min stora svarta fyrfoting ta en kvälls promenad.
Så jag får ge mej nu med skriveriet här.

Blir gardinerna bra så lägger jag in ett kort.
Så är ni nyfikna får ni hålla tummarna och kika in i morgon.




Hej så länge.












Inga kommentarer: