tisdag 30 mars 2010

Lever






Efter en ledig och händelserik helg, så är jag nöjd att även fått vara ledig måndag, tisdag och blir ledig onsdag oxå, blir antagligen bara att jobba ½ torsdagen sen....Yeees!


Dagen i dag... ja tisdag så blev det inte som jag tänkt, utan en stor sanering på vinden = 2 stora lass till soptippen, därefter så fick jag sätta mig med det jag tänkt från början....PYSSEL.


Knåpade ihop 2 tags, ja jag blev nöjd själv, sen kom huvudvärken smygande :(

Tog mig 2 Alvedon men de hjälpte föga, blev liggande i soffan en lååång stund.

Tog en liten sväng med Dexter, men attans så jag blev att frysa...åååå vill inte bli sjuk.


Nu har jag stoppat i mig 2 Alvedon till och petar bara ner något här lite fort innan jag tänker bädda ner mig i sängen och hoppas verkligen att jag är pigg i morgon vill ju pyssla MERA nu när jag har kommit igång.

Inga kommentarer: