måndag 22 mars 2010

då börjar en ny vecka då











Ja då var det måndag i gen då.
Har varit till min mamma en sväng,
av henne fick jag en gammal väggklocka, ett par ljusstakar + lite mera smått å gott.
Mina flickor trillade oxå in där. Tänk att dom ska bli 21 å 23 men fnittrar som fjortisar när dom får tillfälle.
dom försökte sig på att sticka. hmm tappade maskor och tok hela tiden.
Men rätt sams iaf.
Jag har väntat hela dagen på att min chef skulle höra av sig, så jag vet vart å hur jag ska jobba i morgon men jag har inget hört, enligt mitt schema ska jag jobb 15-21 men vet inte vart å tiden brukar bli ändrad.
Kan tänka mej att mobilen ringer vid 9 och jag får besked då.
Men tror inte att hon har rätt att göra så.
Måste höra med facket så jag vet vad som är rätt när det blir så här.
Nu ska min Dexter få sin kvälls mat och en promenad.
Sen får det bli natt.


Inga kommentarer: