lördag 27 februari 2010

kunde inte hålla mej längre...

Ja, nu kommer några kort på hall förändringen.





Första målningen har kommit typ ½ vägs här.
Japp, nu är väggarna målade 2 ggr, och hatthyllan fick sig en omgång färg den också.


En annan liten vägg, där margarin lådorna kom upp och
får vara små hyllor.







Sen en önskan som jag fått höra att DET GÅR INTE.....
Men envis som jag är så har jag funderat och funderat.
Och med rätt hjälp så GICK DET......

Skåpet från källaren har kommit upp.








JA nu står det i hallen och där har jag gömt alla skor så nu är den fula sko hyllan borta,
och den fula garderoben är också borta.

Nu håller jag på att måla hyllplan, och sitter och väntar att de ska torka.
För jag vill ju fram med lite prylar nu så det blir klart någon gång.








Inga kommentarer: