onsdag 2 december 2009

Oooops

jaha då har man lyckats radera sin länklista :( men jag ska försöka uppdatera den.
Annars är det rätt lugnt här, ja jo lite har jag gjort som att pysslat å donat. Och foton kommer.
Men nu är det bara några tråkiga rader som kommer den här gången.
I dag var jag in på en affär som jag bara springer förbi annars, ååå de finns mer är underkläder där, jag lovar :) Så det blev 2 "julgranskulor" + änglavingar.
Men det var något helt annat jag skulle kolla där inne, som jag sett tidigare, ja de blir nog att ta fram några brädor och en såg, sen lite färg så har jag nog fixat de till en mycket billig peng.
För inte vill jag betala 700:- för något jag kan göra själv =)
Sen har jag målat 2 hyllor i dag... jätte kul.
Men dom behöver en omgång i morron oxå, innan allt är klart.
jag har även målat 3 fina hjärtan som jag köpte på panduro i fredags, så kul att pyssla.
Ja tiden finns nu när man har semester några dagar.
Men tyvärr så började mitt högra öra och halsen krångla, Suck!
Ja halsen märkte jag redan i går och i dag hoppade örat oxå på.
Jag som aldrig är sjuk, nu har jag varit sjukskriven 2½v och ätit medicin... ja jag fick jobba några dagar, så plockade jag lite semester och då kommer elendet tillbaka, huu vill inte.
Jag fick jätte fina små jaha vad kallar man de här då??.. "tags" ja siffror som man hänger på adventsljusen, av en bussig kompis i går ååå hon är bara så gooo!
De har jag "monterat i dag och så ställde jag ljusen i en gammal besticks låda.
Ja jo de blev ju kanon.
Nu är klockan mycket men jag ville iaf uppdatera mej lite.
Kort kommer men ni som läser det här får allt vänta lite, allt sker inte på en gång när virrpannan väl tar sig för att göra något.
Kramen!

Inga kommentarer: