torsdag 19 november 2009

Torsdag


Jaha då är det torsdag kväll.


Har jobbat och därav inga uppdateringar här.

Något trött i dag när jag kom hem, så jag har bara gjort mat.

Men nu på kvälls kröken kom jag på att jag bara måste måla klart skohyllan, som stått i prylrummet för länge.

Blev inte nöjd med den färg som jag målade med först.

Hittade en hink med en annan färg nu, närmare bestämt cream.


Ja ja de blev bättre, men de är mer åt gräddvit tycker jag.

Så jag har väl krupit runt och målat lite och pratat i telefonen samtidigt.


Nu ska den få torka. Sen har jag en furuhylla som blir i samma färg.

Ja huu, hela hallen ska målas om, men måste börja med taket och därav har jag inte kommit igång, utan börjat med små prylarna runtomkring istället.

Jo hatt hyllan är oxå i furu, men nee den ska oxå få en omgång med cream färgen.


Tror med det här att jag har kommit på en julklapp, hehe

Eftersom hallen blir att gå i vitt så funderar jag på nytt klickgolv....gillar den där svarta som liknar chiffer/svart marmor.

Hallen är inte allt för stor så det blir inte att kosta en förmögenhet heller.


Ligger lite lågt med foton nu,

men de kommer säkert en annan gång, på något fint eller roligt.