måndag 16 november 2009

måndag


Jaha då är man liksom tillbaka i den riktiga vardagen igen då.
I morse ringde klockan 8, men se då var jag såå trött, inte undra på, har sovit så dåligt i natt.
Men fram mot 9 så masade jag mej ur sängen. Satte på lite kaffe för att få hjälp att vakna till.
Under tiden så var Dexter ute på gården och spanade lite efter nattens händelser, det kan ju ha varit någon katt eller annat som han inte tycker ska vara här på hans domäner.
Därefter så begav jag mej in till "stora staden" för att få min lilla bil om besiktad.
Yes, nu har jag en bil som är laglig igen.. väntade ju lite för länge med om besiktningen så det blev körförbud :(
(men ska lägga ut den på annons, kan iaf inte åka med mer än en bil åtgången)
Var klar med besiktningen strax efter 10.30
Då åkte jag till jobbet, vi har fått ett nytt system nu, och jag har ju varit hemma i 2½ och varit sjuk, så jag tänkte att jag har lite tid på mej att läsa informationen osv, innan jag börjar jobba kl 12.oo
Nu ska man ringa och logga in sig med koder, ännu en sak man ska komma ihåg, ja man ska logga ut oxå när passet är slut. Oj oj men man lär sig väl det där oxå.
Nu har jag stoppat i mej en macka och ett glas mjölk när Dexter käkade sin kvälls mat.
Så nu sitter han här och sneglar på mej om inte vi ska gå ut snart.
Så jag ger mej väl här och följer med han sen är det nog kväll.
Kram och go´natt!

Inga kommentarer: