lördag 28 november 2009

Lördag

Ja då är det lördag igen då. Och jag är ledig den här helgen. Men man har att göra iaf.
Ska bara stoppa i mej en äggfrukost, sen iväg och handla, skåpen är tomma här. Så har man massa annat som ska göras... de är ju 1:a advent i morgon.
Så jag ska plocka fram de som hör till. Men ska åka och köpa mej en ny advents stake till köksfönstret. Måste förnya mej lite i år, inte kul med samma år ut och år in..... Letade i går när jag var till Örebro men där hittade jag inte någon, men massor med andra roligheter.
Jag lägger in kort bara jag fått till de, för nu liknar de bara en stor röra här. Och den är inte rolig att ha på kort. Vi ska åka och hämta gamla julsaker som annars skulle ha hamnat på tippen, ska bli kul att se vad det är.
Jag åter kommer senare i dag om jag hinner.

Inga kommentarer: